Bij deze error is de kans groot dat u gebruik maakt van Microsoft Outlook in combinatie met Norton Anti-virus.
Om het probleem te verhelpen moet het scannen van inkomende E-Mail worden uitgezet.
Dit lijkt gevaarlijk, maar is het niet. Norton anti Virus software voert namelijk een dubbele scan uit.
Voer onderstaande procedure uit om het probleem te verhelpen en toch goed beschermd te blijven
2. Klik op Options (Opties) in de menubalk
3. Vink Auto-Protect aan
Auto-Protect moet zijn ingeschakeld om in de volgende stap inkomende E-Mail scans te kunnen uitschakelen.
Mocht Auto-Protect niet zijn aangevinkt, doe dit dan alsnog en start uw computer opnieuw op.
4. Zet Scan Incoming E-Mail (inkomende E-Mail scannen) uit
De laatste stap is het uitschakelen van het scannen van inkomende e-mail.
Klik in eerste instantie op E-Mail in het linker menu en vink het scannen uit
Nadat u bovenstaande procedure heeft uitgevoerd start u uw computer voor alle zekerheid een keer opnieuw op. Mocht het probleem niet verholpen zijn of gebruikt u een andere virusscanner, maakt u dan even een support ticket aan.